27.11.07

Vielha, un paradís!

Ara que ve la fred i la neu em poso a pensar en què és millor estar a caseta amb la calefacció per terra (el pis del Morell que te acabats de bona qualitat...), però la veritat és que no em faria res anar a Vielha i estar en una d'aquelles casetes amb les teulades de pissarra (tan boniques) i en les que si no estas ben equipat... passes molta fred! Però això a mí em dona igual ja que... per mi Vielha és un lloc del món on m'hi perdria, on hi vaig per desconnectar (encara que em costi per varies raons) i on espero poder-hi passar molts més dies de la vida que m'espera. Per mí Vielha és el meu paradís!
Per a què comenceu a agafar fred i ganes de anar-hi (a passar uns dies romàntics, a patinar sobre gel, a esquiar, a retrobar-se amb coneguts...) .....
QUAN HI TORNEM?????????
P.D.: No puc pujar fotitos... Lo próxim dia!
BESITOS

1 comentari:

Anònim ha dit...

Ep Laia!!
Sóc Ferran. Ja aniré passant pel teu bloc val??
Ja ens veurem!!!