9.1.08

JA ESTEM AQUI!

Després d'uns meravellosos dies per Eurodisney a París... ja tornem a ser a casa!
Fotos en tinc poques ja que la targeta s'ha esconyat...
TINC CAMARA NOVA!!!
Pues res ha estat mol bonic, he vist a les princeses Disney, i a milers de personatges de les pelis, he pujat a les atraccions rollo furious baco, ALUCINANTEEEEEEE!!
Molt bonic i poca fred!
París, encantador! La Torre Eiffel increïble! El primer pis... Acollonant... no tenia webs a mirar avall.... És increiblement increïble! La casa de residència de Rodin (amb el seu Pensador), la Notre Dame, la Madeleine, el Panteó... Llàstima que no vaig poder baixar del bus més que per veure la Torre Eiffel i la Notre Dame... Hi he de tornar!
Us dixo algunes fotos que he recuperat
Muakiz
ARA ÈPOCA D'EXÀMENS.................. :(



3 comentaris:

Anònim ha dit...

Eiiii!! Jo tb hi he estat akiii!!! Semblava una nena de 5 anys corrents detràs de tots els personatges de Disney que veia.. jejeje. Per les fotos no pateixis.. ja te passarè jo alguna de les meves.. dius q has anat en mi a l'Antonia i cap problem...jejejeje

Anònim ha dit...

laia, ja sabiem que sarai estava volada no?.... jajajajaja
pero que guay anar al pais de les maravelles.... no a frança.... sino al pais on mai et fas grant.
tata isa.

Anònim ha dit...

Hola Laia!!
boniques vacances a un lloc meravellós. No hi he estat mai, però és la meva assignatura pendent. Me'n alegro que tot hagi anat perfecte i t'ho hagis passat molt be.
Fins aviat!