17.1.08

NEW MEM

1- Agafa el llibre que tinguis més a prop, vés a la pàgina 18 i escriu la línia 4:
a Chomskyan perspective (SLA)

2- Si estires el teu braç dret, què arribes a tocar?
una foto meua a Vielha que lo meu xiquet te penjada a la paret. Deixant de banda la de coses que té tirades per damunt la taula (com jo, weno ara no perquè avui he endreçat!)
3- Què ha estat l’últim que has mirat per la televisió?
Escenas de Matrimonio (ara no és el mateix, falten Avelino i Pepa)
4- Sense mirar, quina hora és?
les 22.15
5- Ara mira, quina hora és? les 22.15 (jajajaja que boooooooo!)
6- Deixant a un costat l’ordinador, què escoltes?
La tele del menjador, mun cuñao i gent que surt de les cases del bloc
7- Quant de temps vas estar fora el dia que vas estar més temps al carrer?
pffff... no me'n recordo ara... però conta 12 hores?¿ en les èpoques de festes quan estava cada dia al poble?¿ ni idea...
8- Abans d’estar escrivint al blog, que estaves fent?
Mirar la tv mentre em fotia un mousse de xocolata!!! mmmmmmmmm
9 - Què portes posat ara mateix?
sabatilles de nar per casa, texans i un jersei de zara kids (jijijiji, si algun me cap me'l compro!)
10- Vas somiar ahir?
Si! Nevave!
11 - Quant de temps vas estar rient l’últim cop que vas riure?
segur que uns 20 minuts... perquè quan m'agafe la tonteria... jijijijiji
12 - Què hi ha a les parets de l’habitació on estàs?
Un quadre d'estos de suro per penjar records i fotitos meues
13 - Has vist alguna cosa estranya últimament?
Sí, uns lliris que renaixen després d'estar mil anys sense regar i havent-se mort.... FLIPA!! 19 lliris... encara no ho entenem jo i josep ramon... és ben raro!
14 - Quina és la última pel•lícula que has vist?
Ahir: Amor en juego (Fever Pitch). És una de la Drew Barrimore i com que anava de comèdia romàntica d'estes americanes (que a mi m'agrade veure) i ambientada a Boston amb els seus Red Sox..... em va encantar!!!!
15 - Si et fessis multimilionària de la nit al dia, què compraries?

Com molts han dit: Un pis a Flix! Sense dubte! Després un cotxe (si pot ser el Lancia Ypsilon groc i negre!)
16 - Alguna cosa sobre tu:
Que.... ?¿?¿?.... m'encante estudiar el que estudio! I que vui treballar de profe a EGB! No me fa molt el pes l'institut.... :(
17 - Si poguessis fer alguna cosa al món, independentment de la poítica, què faries?
Que tots poguéssim tenir una vivenda digna sense haver d'embargar-nos amb una hipotèca de més de 30 anys (que ja en són... i massa!)
I que la gent que s'ho mereix tingués de tot i més... i la que no... a morir-se de fàstig! Que aquest món està molt mal repartit!
18 - T’agrada ballar?
M'ENCANTEEEEEEEEEEE!!!! Per això m'he atrevit amb el funky i la salsa! Que sirà lo siguiente?¿ I cantar al karaoke tambeeeeeeeeee!!!
19 - Què en penses d’en George Bush?
Diria una paraula massa grossa... però la penso dir.... és un desgraciat de la vida que haurie d'estar vivint pels pitjors carrers de la seva terra a veure quan temps durarie... així mos farien un favor!
20 - Imagina que, per reacció espontània, tens una nena; quin nom li posaries?
mmmm... Laia! M'agrade molt lo meu nom...
21 - Imagina que, en comptes de tindre una nena, tens un nen, quin nom li posaries?
Pau, este el tinc més clar!
22 - T’agradaria viure a l’estranger?
Si, però sol per alguna temporada! Que Flix és únic i la família la trobaria molt a faltar... i al meu Clareteeeeeee!Per descomptat, em refereixo a UK o USA.
23 - Què t’agradaria que et digués Déu quan arribis al cel?
Pues ... que la meva gent està feliç! (no pq me'n hagi anat sinó perquè intenten refer la vida pensant amb el que jo voldria per ells)
24 - Indica el nom de les cinc persones nominades per a fer aquest test.
I jo que sé... a mi ningu no m'ha nominat... QUI VULGO!! Sonia?¿?¿