14.2.08

Dublin: fotos per a recordar!

Per favor, que m'havia deixat el complexe del Trinity College. Enorme! Molt a envejar de la nostra uni, quina pena no poder estudiar en un lloc així... potser estariem més aplicats en un lloc tan guapet... que dieu xikes?!


La coca-cola mora.... mare de déu.... fatal! la coca-cola més dolenta que he tastat és la que m'han venut per Ireland... jo em vaig passar a l'aigua i a la Shandy, poc més...

APACHE GIRLS! Como no! Aquesta foto no podie faltar! El nostre sopar a l'habitació amb les pizzes de l'apache. Però que bones.... Miteles elles que guapetes! Clara i Bego.

L'ovella típica d'allí... pero mareeeeeee... quina de llana! pareixien borreguitoss!

Esperant l'últim dia el bus per anar cap a l'aeroport a les 5.45 de la matinada... ZzZzZzZzZzzzzz... ¬¬

XIKETES GRÀCIES PER UN VIATGE TAN INOLVIDABLE!

NO L'OBLIDARÉ MAI!

SOU ÚNIQUES CADA UNA DE VOSALTES

MOLTES GRÀCIES PER COMPARTIR TOTS AQUESTS ANYS AMB MI

Ja se que semble una despedida, i en part ho és, perquè se que aquest és l'últim any per casi totes i se que us trobaré molt a faltar. Us desitjo lo millor a la vida!

MUAAAAAAAAAAAA

3 comentaris:

Vedran Agovic ha dit...

have fun

Anònim ha dit...

Aquestes ovelles tan peludes em porten molts bons records!!! jeje.
Me n'alegro que hagis disfrutat tant!!!
Molts petonets wapa!

Sònia i Ramon ha dit...

Laiaaa!!!

he estat per tgn tota la setmana i clar... això de no tenir internet...

ara ja he vist que ja has tornat i que t'ho has passat de conyaaa!!!

m'alegro molt!!!


molts besitos i ens veiem aquest finde per fLiX !!!