17.12.07

.............MEM 2..............

1. Estiu - hivern:
ESTIU!! Sense dubtes!

2. Anar de festa - quedar-se tranquil a casa:
jajaja... però quines preguntes són estes? FESTAAAA! Però si és en uns dies com ara... no crec que em desplaci molt lluny... QUE FA MOLTA FRED!!!

3. Fer matances del porc - ni parlar-ne, de matances:
Calla, calla... la setmana passada a la Masia de 1907 la van fer... si hi penso me fa una mica de fàstig saber lo que m'estic menjant... EEEEEEEEEECS! Però és que la llangonissa de Corbins està de muerrrrrrrrrrrrte! Mira faig un KIT KAT que me'n vaig a buscar un trosset! jiji La Oltra té raó que sempre estic menjant.... :(

4. Nadal - que no existís, el Nadal:
Nadal per sempre! Estes dates, tot i que són agobiants pels examens de Gener, no les cambio per res... com la enquesta desvele... la família és important, molt important, i per això m'encanta! Bueno també per trobar-me amb els amics de sempre!

5. Aixecar-se prest - vetllar fins tard:
Vetllar... sóc anti- "aixeca't pronte". A part que em coste molt... M'encante DORMIR! Tot i què, com diu Norma, si m'aixeco pronte també em sento més realitzada.

6. Platja - muntanya:
Les dos coses!!!!!!!!! La Platja a l'estiu però la Muntanya quan sigui!

7. Una excursió a peu - anar a dinar en cotxe:
Excursió a peu, anar a buscar caragols a la carretera de Alcover (jiji), donar una volta pel poble o al meandre,... però a vere... anar a dinar també sigo en cotxe (La Pansa, Trastevere...) o sense (Pizzeria, Racó, Trullola, La Pista...)!

8. Ferrero Rocher - Mon Cheri:
FERRERO sense dubte!

9. Pare Noel - Reis Mags:
Los dos m'agraden. Els visc igual.

10. Cinema de terror - comèdia:
Dibuixos, Comèdies Romàntiques, Americanades, Acció, Intriga, Drama.... però terror... NI PARLAR!!! Com a molt rollo Saw.... la 3 al cine... la veritat és que vaig estar ben cagadeta... :p

11. Alonso - anti-Alonso:
Me la sue.... no me donen de menjar així que na de na...

12. Avió - vaixell:
Avió! El vaixell sol l'he probat un cop durant 8 hores i... crec que no hi tornaré perquè es veu massa aigua... quin cangueli....

13. Mirar una pel•lícula - veure el futbol:
PEL·LÍCULA, quina pregunta.....

14. Tenir un ca - un moix:
CLARET!!! Un gos, por supuesto!

15. Fer sobretaula - enllestir ràpid:
Fer sobretaula

16. Te - cafè:
Nada de nada.... quan estic malalta com a molt una "camamilla" i arreando! Jo sóc d'aigua i coke.

17. Xocolata blanca - xocolata negra:
EN LLET!!!
Si és negra ha de ser rollo AFTER EIGHT!

18. Comprar a una gran superfície - a un petit comerç del barri:
Gran superfície! Trobo tot lo que vui...... ara, també compro més del que tinc pensat!

19. Reial Madrid - Barça:
CAP.... com he dit en lo de Alonso... ningú em done de menjar i jo visc igual tant si guanye el Madrid com si guanye lo Barça.

Qui vulgo fer-lo "que'l" faigo

MUAKS