4.12.07

Resultats enquesta!

Bé tenint en compte la primera entrada del diccionari, HEAD és sinònim de BRAIN quan es refereix al òrgan humà que fem servir per donar ordres al nostre cos per tal de poder moure'ns, respirar, obrir i tancar ulls,... un llarg etzètera. Llavors, algú ha respost que heat també és sinònim. Malauradament, he de comunicar que no ho és ja que és una paraula que no te res a veure amb el cap (que és el que vol dir "head" amb català). Heat es refereix a la xafogor, a la calor. I, per últim, "toilets" és un sinònim de "head" amb anglès (no sigueu capaços de dir que cap és sinònim de lavabos... la veritat és que no en tinc ni idea però juraria que no!). Ara bé, s'ha de remarcar que "toilets" és sinònim de "head" tan sols quan fem referència a termes nàutics.
Espero que us serveixi aquesta explicació.
Besitos

2 comentaris:

Anònim ha dit...

BLA BLA BLA..... COM UN XOTOT..JEJEJE..... BESITOS TATA ISA

Anònim ha dit...

EEiii!! com es q no surt el meu comentari q vaig fer??? Jo vaig votar!! i vaig ficar un comentari!!! i vull q surtiii!!!